lördag 11 juni 2011

Pyssligt


Hellu:D
Jag har virkat och pysslat mycket (nåja) under den senaste veckan.
Små aubergine och en scene diamond:3
Jag har också fått många fina knappnålar av Pappa och Mamma som dom köpte när dom var i Danmark. Färgglatt:D Sen fick jag också en tröja där det stod oprör på:D(det ska vara ett Danskt ö men , ja, jag hittade det inte på tangentbordet!!)
Och sen fick jag okcså en fin väska där det står " Det er för(danskt ö) vildt på, den är jättefin^^


Mina små aubergine gjorde jag efter Jannas mönster på liten Totoro. Ha ha, ja jag såg att den lilla Totoro-formen passade perfekt som grönsak. Och jag tycker att grönsaker är söta:3 Dom heter Benjamin, Benny och Bernad^^ Dom gillar att bara ligga på gräset och kolla på molnen. Och vingummin, dom rullar (dom kan ju inte gå) runt och tuggar på vingummin hela tiden och jag har redan besökt grönsaks-tandläkaren flitigt under denna vecka. Och så blir dom alldeles galna av socker-chock! Jag måste se till att dom drar ner på vingummin!


"Diamanten" gjorde jag av pytte-pytte små pärlor som var genomskinliga När jag strök på den höll jag kvar strykjärnet jättelänge för att den inte skulle synas att det var pärlor. Det blev ganska lyckat faktiskt^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar