torsdag 14 juli 2011

I'm back:D


Hellu^^

Ja, jag har varit borta i två veckor nu
Jag var på kollo men jag hann inte skriva och berätta det för er.
Jag har ett tips till alla som är 16 år eller yngre, åk på kollo! Det är en av de bästa saker du kan göra med ditt sommarlov.
Jag fick många finfina blåmärken, stukade tån så att den blev gul och blå och blev biten av myggor. Det gör INGENTING, det var värt att få några smärre "åkommor" när man har det obeskrivligt kul under två hela veckor.
Jag har inte virkat på dessa två veckor men snart har jag en ny liten ami att visa för er! sålänge får ni nöja er med en liten bild på ett sagoland:3

3 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad att ha dig tillbaka! Och sååå glad att höra att du har haft det så himmelens bra <3

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Vad kul med kollo! Må så gott! =)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket:D Det är kul med kollo ja!

    SvaraRadera