måndag 17 oktober 2011

Bläckis och fynd^^


Hellu^^

Bläckfiskar är det roligaste man kan virka tycker jag. Det är kanske därför min hylla är full av dom...
Och här är ännu en liten gynnare, Tony!
Tony gillar att ligga i min luddlåda och mysa. Igår när han kröp ner i luddlådan så hamnade han så djupt ner att jag inte kunde hitta honom. Jag blev väldigt orolig! Så nu han han luddlåde-förbud.
Hans favoriträtt är pepparkakor med mycket glasyr och russin(!?). Vi får vakta kakorna noga så att dom inte äts upp av en viss Tony.

Han har en mössa också.


Jag har fyndat lite bra grejor från Panduro. En "korg" där jag ska ha mina pågående projekt, det är väldigt bra för annars brukar stickor, virknålar och amidelar vara över hela lägenheten. Nu ska jag ha koll på mina grejer!
Och vanliga nålar att sy ihop amisar med. Jag har fått låna mammas och pappas nålar förut men dom är borttappade för längesedan.
Till sist har jag köpt en stor virknål (10mm) som jag ska virka bla. mössor med!

1 kommentar:

  1. Jag blir lite full i skratt... PAPPAS nålar?!

    Tony är i alla fall söt! <3 Ja, det är ju din pappa oxå! ^.^

    SvaraRadera